Tar livet som det kommer

Jag har nyss smaskat i mig en frukostsmoothie och sitter nu parkerad i min soffa. Jag är ett klassiskt exempel på en sådan person som äter något konstant i perioder och sedan inte klarar av att äta det på över ett år. Jag hade en lång och tuff period där jag inte kunde äta sushi pga hetsätning. Nu känns det som att jag jämt står med stavmixern i högsta hugg och tillreder diverse smoothies, vi får se hur länge det håller i sig…

Idag kommer jag antingen äta semlor i ensamhet eller få sällskap av Elin, hoppas såklart på det sistnämnda! Det är ungefär det som är planerat, annars står schemat tomt och jag jobbar vidare på att ta livet som det kommer.

FullSizeRender 2 kopia
Jag känner att min mobilkamera inte gör detta ljus rättvisa men hur fint är det på en skala? Love!

Kram! /Amanda

Kommentera

