Långpromenad och soffmys

Det blev en härlig långpromenad ute i våren med fint sällskap av Josefin och Vanja i lurarna. Solen stod lågt och jag äventyrade genom att gå i områden jag aldrig tidigare gått i. Är det något jag älskar så är det att upptäcka nya fina kvarter och fantisera om att i framtiden bo i den finaste villan. Det finns så många vackra hus, testa att höj blicken nästa gång du är ute så står de där!

Till sist kom jag flåsande hem (min kondis är på en pinsam nivå) och kinderna var sådär röda som de var när en var liten och hade lekt i timmar i kylan utomhus.

Nu ligger jag ännu en gång nerbäddad i soffan. Med kvällsmörkret och känslan efter den kalla promenaden minskade min vårkänsla men inte surar jag över det! Ljudet av en knastrande brasa från en youtubevideo står på i bakgrunden och sprider mysig stämning och på bordet står mina tulpaner och ger hopp om ljusare tider.

FullSizeRender 2 kopia
För några dagar sedan hängde dessa ledsna ner mot bordet pga glömt fylla på vatten

 

FullSizeRender kopia
Dock har jag efter år av att glömma blommor blivit expert på att återuppliva dem, titta bara så glada och fina de är nu!

Kram! /Amanda

Kommentera

