”Vad det är skönt att leva ändå”

Godmorgon vackra värld! Här ligger jag i soffan och har nyss avslutat min frukost. Ibland får jag för mig att jag ska vara nyttig vilket såklart är jättebra men svårt att hålla när en är sockerberoende. Hällde upp vegetarisk blåbärsyoghurt i min supersnygga Ernstskål och tillsatte en god müsli. För att väga upp bristen på socker åt jag en macka med oboypulver… Gott men åh vad min kropp inte tycker om det.

FullSizeRender kopia 2.jpg
”Man kan faktiskt ha skor på sig, vissa har det”, säger Ernst och jag kan inte annat än att nicka instämmande!

Nåväl! ”Solen lyser, himlen blå. Vad det är skönt att leva ändå” som Amanda, 5 år, lyckligt skulle sjungit. Det spritter i mina ben som vill ut och känna på våren, jag får väl göra dem nöjda och bege mig ut! Hörs ikväll!

Kram! /Amanda

Kommentera

