Den ljuvliga doften av brun-utan-sol

Var och handlade ännu en gång ty jag skulle bjuda familjen på vegetarisk bolognese vilket som vanligt blev en succé! Efter maten spanade vi in sista deltävlingen av årets mello och Frans bidrag har verkligen satt sig, en ny favoritlåt hos mig!

IMG_2270
Ett stycke härliga ingredienser, heja vego!

Jag har även duschat och smörjde då in mig med brun-utan-sol och sprejade på lite av min sommarparfym så nu går jag och njuter av min väldoft. Jag har förstått det som att de flesta avskyr doften av brun-utan-sol, är det bara jag som tycker att det är en av de mumsigaste dofterna som finns?!

FullSizeRender 2
Så här såg jag ut idag! Vad tror ni, modebloggare nästa? Närå..

Kram!/ Amanda

Kommentera

