Leverar bästa receptet

FullSizeRender 5
Ett enkelt trick för att snabbt känna sig fräschare är att fylla i ögonbrynen.

Vid solnedgången gav jag mig ännu en gång ut på en långpromenad, underbart! Nästa gång får jag dock påminna mig själv om att ha en laddad telefon med mig så jag slipper gå sista biten utan podd, uh.

Svärfar kom och hälsade på vid kvällstid och tillsammans lagade hela trion mat och det dracks en massa kaffe. Till kvällsmat åt jag krämig kycklingpasta enligt länkat recept. Dock har jag satt min personliga prägel på det genom att byta ut rödlöken mot purjolök, supersmarrigt!

FullSizeRender 2
Så här ser det ut, mums! I framtiden planerar jag att göra en variant utan kött i strävan mot en vegetarisk livsstil. 

Jag har nu öst på serum och diverse krämer på mitt vackra anlete och ska snart sova. Oerhört skönt att ha en återställd dygnsrytm. Dröm sött och sov så himlans gott!

Kram! /Amanda

 

Kommentera

