Samtal från andra sidan jorden

Efter dagens frukost slogs skype upp för ett efterlängtat samtal med mina älskade vänner varav den ena av de tre befinner sig på andra sidan jorden i Sydney.  Känner en sådan enorm saknad när jag pratar med denna filur som sammanlagt är bort i ett helt år!

Efter lite snick-snack kom det även fram att tapas-restaurangen Pinchos öppnar här i Borås i övermorgon. Hur har jag kunnat missa detta?! Av oss tre som är kvar i Sverige planerades ett besök på nämnda restaurang illa kvickt. Spana in menyn vetja! Hur gott verkar det på en skala? Är också väldigt nyfiken på detta fenomen att beställa med en app. Framtiden är här kära vänner, framtiden är här!

ladda ned.jpeg
Exempelbild på diverse rätter från Pinchos hemsida. Att drinkarna beskrivs som för ”tjejgänget” retar mig lite men jag får väl ha överseende med vardagssexismen i detta fall. 

Kram! /Amanda

 

Kommentera

