En frostig mysdag

Och jag som trodde att våren var här, tji fick jag när jag drog upp persiennerna imorse och möttes av snö och frost. Faktum kvarstår ju dock att våren (och med den även sommaren) närmar sig. För att peppa kan en göra om sin lägenhet till en tulpandjungel och lyssna på solig musik.

FullSizeRender 2.jpg
Utsikten från sovrumsfönstret.
FullSizeRender 5.jpg
Frukost i flytande form. Hallonsmoothie, juice och varm choklad med pastelliga minimarshmallows!

Idag blir det en riktig mysdag med filtar och serier. Kanske hittar jag någon vrå att rensa i, att rensa är något av det bästa jag vet!

Kram! /Amanda

Kommentera

