Min runda är funnen!

FullSizeRender 8
Såhär ser jag ut på mina numera dagliga promenader. Världens bästa halsduk har min fina vän Julia gjort och lurarna med poddis har jag givetvis i öronen.

Jag tror att jag äntligen har hittat min egna promenadrunda! Jag avskyr att gå en bit, vända och sedan gå precis samma väg tillbaka. Rundor is the shit alltså och i min ingår både bostadsområden, skog, lite uppförsbackar, massa nedförsbackar samt två broar som går över stora vägen där jag kan kika ner på alla bilar och undra vart de är på väg någonstans.

Jag har precis käkat mat från gårdagen och sitter parkerad i soffan där jag tänker stanna tills läggdags. Imorgon vankas det promenix in till stan för fika med god vän. Ni följer väl med?

Kram!/ Amanda

2 reaktioner på ”Min runda är funnen!

Kommentera

