Fuck it

Nu i eftermiddag har jag alltså träffat två av mina fina vänner. Vi möttes upp på Espresso house och hängde där i ca två timmar tillsammans med asgoda smörgåsar och bakverk. Uppskattade särskilt den nya pajen av päron och mjölchoklad, tips tips! Det skrattades och och småpratades om allt mellan himmel och jord, så otroligt mysigt!

Innan jag begav mig mot le fika gjorde jag mig iordning länge, länge och lyssnade samtidigt på Josefin och Vanja där temat var pepp och fuck it. Jag blev otroligt inspirerad av detta snack och kände verkligen ”fuck it o någon tittar snett”, ”fuck it om jag inte är på topp hela tiden”, ”fuck it om det inte går som det var tänkt”. Oavsett vad är jag bäst på att vara jag och när sminket satt på plats stod jag extra länge framför spegeln och kände mig så jävla snygg. Jag knäppte mängder av selfies, drog på mig mina snyggskor och gick in till stan med den grymma känslan av att äga världen.

FullSizeRender 9

Kram!/ Amanda

En reaktion på ”Fuck it

  1. Du är då vacker både på insidan och utsidan.. ❤️❤️❤️❤️

    ———-

    Amanda:
    Detsamma fina mamma, älskar dig! ❤

    Gilla

Kommentera

