Vardagspiffiga naglar

Iallafall jag känner mig mycket piggare och gladare med snygga naglar. Vill ni se hur det går till när jag vardagspiffar naglarna? Oavsett vad ert svar blev så kommer det nu ett sådant inlägg, varsågod!

FullSizeRender 9

Detta är alltså en klassisk före-bild. En måste ju kunna se hur magisk förvandlingen blev! Jag har här filat och polerat. Älskar hur de glänser efteråt!

FullSizeRender 2

Och här har vi le resultat! Jag har förstått det som att det är såhär en ska göra när man visar upp sitt nagellack. Alla på instagram gör det iallafall så varför inte haka på den trenden?

FullSizeRender 7

FullSizeRender 5

Och här ser vi allt tjoffs. Glasfil tycker jag känns lyxigt, välanvänd nagelpolerare från The body shop, baslack och topplack från Mavala samt det snygga lacket från Isadora i färgen Hot hibiscus som är en korallröd och somrig färg. Är dessutom helt kär i bas-och topplacken. De torkar seriöst på sekunder samt rätar ut diverse ojämnheter. Tumme upp!

I eftermiddag ska jag ta en fika och ha det supermysigt med två av mina vänner. Jag har saknat er godingar!

Kram! /Amanda

Kommentera

