Läkarbesök och en fantastisk räkmacka

Idag var jag uppe tidigt pga planerat besök på ny vårdcentral för ångestsnack. Var mycket nervös och stressad då mina tidigare läkarerfarenheter här i Borås har varit fruktansvärda. Min oro var dock onödig då jag fick träffa en underbar kvinnlig läkare. Mycket nöjd över att saker och ting börjar falla på plats gick jag därifrån.

Stannade till för att köpa lyxfrukost på vägen hemåt och har alldeles precis smaskat i mig världens seriöst godaste räkmacka. I samma hus som vi bor i ligger ett mycket omtyckt bageri och av okänd anledning har jag aldrig satt min fot där sedan vi flyttade hit vilket alltså är snart ett år sedan. Helcrazy ju! Idag var dock Dagen med stort d och jag ångrar mig inte! Tips, tips på räkmackan, mums!

FullSizeRender 11.jpg
Här är en bild på underverket. Kalaskrämig och inte snål på räkor!

Kram!/Amanda

Kommentera

