Tröst efter teknisk katastrof

Igår kväll hände något som i min värld bara inte får hända. Datorn gav upp efter hela sju månader. Lagningstiden på upp till tre veckor kan jag väl stå ut med men det som gör mig otroligt ledsen är att den till 99% kommer vara tömd när jag får tillbaka den. Alla texter, bilder, anteckningar, egenskapade filmer… Allt helt enkelt och det är det pissigaste som hänt mig på länge. Jaja, jag får göra det bästa av situationen och kommer med all sannolikhet spendera de närmsta veckorna med att baka, röja i lägenheten, promenera, bada badkar, måla, testa mängder av nya tv-spel och läsa riktigt bra böcker vilket ju faktiskt inte är så tokigt!

För att muntra upp mig köpte jag ett somrigt doftljus, ingredienser till två fantastiska tulpanbuketter, en ny handkräm samt två böcker på bokrean som verkade mycket lovande.

Förutom att dessa två är supervackra att se på verkar de riktigt bra! Får ha dem som inredning om inte annat.

 

Tyckte att denna luktade gott i affären men känner nu när den är insmetad på händerna att den luktar skunk. Får se vad jag gör med den.

Fint va?! Luktar ananas, kokos och utomlands.

 

Kram!/ Amanda

Kommentera

