Nytt på inredningsfronten!

Jag har lagt vantarna på en begagnad expedit/kallaxhylla och för en stund sedan kom min pappa och bror hit med den. Tidigare hade jag en likadan fast svart och hälften så stor som tv-bänk men nu kände jag för något större. Att den är vit känns också fräschare plus att det inte ser lika dammigt ut, score! Jag har nu installerat alla konsoler och piffat till hyllan och känner mig så himla nöjd. Tv-hörnet har gått från rörigt och pluttigt till jäkligt snyggt!





Själv ska jag snart installera mig i sängen. Är trött efter allt krångel med datorn men nu kan jag inte göra annat än att hålla tummarna för att mina filer finns kvar efter reparationen samt försöka sysselsätta mig med roliga och inspirerande aktiviteter. Sov gott världen, vi hörs igen imorgon.

Kram!/ Amanda

Kommentera

