Jordglober och annat fluff

Somnade sent igår och har haft massor av konstiga mardrömmar. Jag har i flera dagar lyckats hålla en normal dygnsrytm vilket har varit riktigt härligt och att känslan av att vakna vid lunch idag var en remisser till att ta detta på allvar och inte slarva.

Nog om detta, jag har precis avnjutit en frukost och sitter nu och blickar över vårt vardagsrum med en nöjd känsla. För någon vecka sedan placerades familjens gamla byrå utmed väggen och den är som gjord för att stå där! Fluffet som Vanja Wikström skulle sagt känns inte helt rätt än men jag tänker att jag låter det växa fram i lugn och ro så blir det nog toppen till sist.

Jordgloben är en julklapp från mina morföräldrar, älskar den mysiga och hemtrevliga feelingen den ger!

Kram!/ Amanda

Kommentera

