Välbehövlig yoga

Det inträffade ett mycket välkommet spontanbesök från min underbara familj på eftermiddagen. Det bjöds på kaffe och snicksnackades. Det känns alltid lika tråkigt att säga hejdå, skulle vilja umgås med dem vareviga dag!

En stund senare tända jag massor av ljus, rullade ut min yogamatta och letade upp första bästa yogaklipp på youtube. Gud va skönt det var och gud så längesedan jag gjorde detta! Jag kände mig betydligt äldre än vad jag egentligen är där jag satt och försökte sträcka ut diverse kroppsdelar. Efteråt satte jag igång min meditationsapp och lät min kropp återhämta sig efter dagens alla tankar.

Jag vill tipsa alla om att göra detta. Mycket billigt och bekvämt då du slipper ta dig till gymmets yogapass och framförallt otroligt välgörande för både kropp och själ!

Detta var alltså första klippet i ett 30-dagarsprogram som jag genomförde. Kommer garanterat tipsa om meditationsappen också men det får bli en annan gång! Nu sova.

Kram!/ Amanda

Kommentera

