Snyggdag

Idag lade jag ner extra tid på mitt smink och växlade från myskläder till snyggkläder och begav mig sedan till affären. Att göra mig i ordning ger mig alltid överraskande mycket positiv energi.

img_2426

img_2433

Och som om det inte kunde bli bättre sitter jag just nu och mumsar på en sådär härlig seg kladdkaka framför Ung och bortskämd, ett program som är helt ok att slötitta på men jag uppskattar inte hur deltagarna skammas och förlöjligas utav berättarrösten. Nåväl, ljus tända och kladdkaka känns som ett toppenavslut på denna dag. Hoppas att nästa blir minst lika bra!
Kram!/ Amanda

Kommentera

