Ångestdag, slödag

Hej alla fina! Dagen har varit slö och till största delen tillbringad i tvättstugan. Det har också piffats och grejats med mina tulipaner och andra dekorationer. På kvällskvisten fick jag ännu ett sug efter en smarrig kladdkaka, den förra blev ju så himlans god! Till min besvikelse slutade det med att en torr kaka nu ligger på diskbänken och jag sitter i soffan utan något kvällsgottis. Jag har inte heller varken promenerat eller yogat idag vilket också är en besvikelse. Helt enkelt har dagen varit riktigt slö och ångestfylld men imorgon kommer jag tillbaka med nya tag och gör dagen så bra den bara kan bli. Häng med då!


Kram!/ Amanda

Kommentera

