Dagens apptips

Godmorgon!

Idag tar vi nya tag och jag vill börja med att tipsa alla om appen Plant nanny. Appen riktar sig till oss som behöver dricka mer vatten men har svårt att komma ihåg detta. Du får välja en sockersöt planta och döpa den. Du fyller i vikt, längd och hur mycket du rör dig så räknar appen ut hur mycket vatten du behöver få i dig. För varje glas du dricker ger du plantan ett glas. Glömmer du av det blir plantan ledsen och den kan till och med dö, det får ju bara inte hända! Med tiden växer plantan och utvecklas. Nedan ser ni mitt pågående projekt, jag kallar hen kålis (hint: det är ett kålhuvud).


Förutom att dricka vatten ska jag idag bocka av en del uppgifter som har samlats på hög samt ta hand om min kropp med promenix, yoga och meditation. Hur ser er dagsplanering ut?

Kram!/ Amanda

Kommentera

