Jorden runt på 80 dagar 

Så här ser min kväll ut. Jag har intagit min plats i soffan tillsammans med en mycket god kladdkaka. Jag är nyduschad, luktar gott och ser nog till och med rätt fräsch ut, trots alla diverse oljor jag har kletat på mitt ansikte.

Missade att smöra och bröa, därav äts den fastklistrade kakan med sked direkt från formen.

Under dagen har jag fixat och trixat med en hel del och det har jag hela tiden gjort i sällskap av en ljudbok. Jag har nämligen precis fått upp ögonen för appen Storytell där du precis som du vill kan växla mellan att läsa en bok eller lyssna på den. Jag håller just nu på att avverka klassikern Jorden runt på 80 dagar och jag måste säga att jag är fast i denna härliga berättelse! Nu ska jag flytta tillbaka mitt fokus till kladdkakan och njuta av lugnet. Vi hörs imorgon.

Kram!/ Amanda

Kommentera

