Positivitet och yoga 

Kvällens yogapass med tillhörande meditation är nu genomförd och jag skriver detta liggandes helt utslagen på yogamattan. Intensivt, svettigt och alldeles, alldeles underbart…

Jag var alltså tidigare idag ute och motionerade. Efter hemkomsten komponerade jag ihop en måltid av allt som gick att hitta i vårt kylskåp, käkade måltiden och tog sedan en nap med min nya ljudbok Tordyveln flyger i skymningen. Japp, ni läste rätt. Jag har på mindre än ett dygn ”läst” ut en hel bok. Att jag aldrig insett hur otroligt bra fenomenet ljudbok ju faktiskt är?! Jorden runt på 80 dagar får 8/10 mandypoints, mycket bra. Med detta positiva inlägg checkar jag ut för dagen och säger godnatt!


Kram!/ Amanda

Kommentera

