Vi dansar tillsammans 

Utslagen ligger jag nu i sängen, redo att somna så snabbt lampan släcks. Dansuppvisningen var superbra men det bästa var när det i slutet kom in ett flertal grabbar och gav sig in i dansen. Det var några av de flyktingar som hade fått börja i min systers skola och nu alltså var med och dansade. Rörelserna var knackiga men det fina var deras leenden, de tyckte detta var fantastiskt roligt och glädjen smittades av sig på oss i publiken. Allt slutade med en stor gruppkram av alla medverkande. Efteråt hade jag ont både i mina sönderapplåderade handflator och mina kinder efter mitt stora leende som än håller i sig.

 

OBS, jag ser inte ut såhär när jag sover, jag ville bara ha en snygg bild.

Kram!/ Amanda

Kommentera

