Sent inlägg om dagen

Hoppla, så snabbt det blev sent! Pga att vissa varor glömdes att inhandlas blev det ännu en promenad till affären innan vi kunde laga vår middag. Mycket gott var det dock och vi hade det supermysigt med tända ljus och varandra. Jag hämtade också ut två paket vid andra promenaden. Ett från Kicks och ett från Zara och jag är sååå nöjd med de båda! Visar imorgon, såklart. Nu ska jag äntligen gosa ner mig ordentligt i sängen och sova gott. Vi hörs imorgon!

 

Ny smak av melon, supersmarrigt men jag föredrar nog originalet.

 

Kram!/ Amanda

Kommentera

