Vad som dolde sig i paketen 

Att öppna paket är ju så fantastiskt roligt, även om jag beställt dem själv. Jag vet vad de innehåller och ändå blir jag så förtjust när jag varsamt öppnar, vill ju inte förstöra något, och nöjd radar upp alla härligheter framför mig.



När jag fick syn på en av mina förebilder Vanjas blus blev jag störtförälskad och beställde en likadan omedelbums. Detta ska bli min peppblus och jag ska tänka på Vanjas positivitet när jag bär den.


Från Kicks hade jag beställt en mumsig hårinpackning och tidningen följde med i korgen på Ica som vardagsglädje.

Ikväll blir det svenskt mellomys med la familia som kommer hit. Det ska bjudas på tacos, godis och glädje.

Kram!/ Amanda

En reaktion på ”Vad som dolde sig i paketen 

Kommentera

