Nyttiga och smarriga chokladbollar 

Men hallå. Även idag var det en hel del ångest och pga av detta fick min gömma där jag rensar tankarna, bloggen, eka tom. Tills nu då. Jag har ätit frukost, hämtat min dator (alla filer var såklart borta, men det var jag inställd på), handlat en massa mat och nya snittblommor. Jag och Anton trillade nyttigare chokladbollar och mumsade sedan på dessa. Jag sitter i detta nu och ser på filmen Still Alice, en film jag rekommenderar alla att se. Bra, sorglig och viktig.

Strax ska jag krypa till kojs, sova gott utan konstiga och skräckingivande mardrömmar och imorgon ska ångesten kännas lättare.



Kram!/ Amanda

Kommentera

