Bollblommor och födelsedag!

Godermorgon! Jag har sovit bättre, tack, och ångesten känns lättare idag. Senare när jag dammsuger, röjer och duschar ska jag visualisera att jag bestämt städar bort ångesten som infunnit sig nu i några dagar.

Jag handlade ju nya snittblommor igår. Jag har haft tulpaner så länge nu att jag tröttnat och därför fick dessa söta bollar följa med hem. Hur fina?


Ikväll ska jag och Anton bege oss till mitt barndomshem för att fira min älskade lillebror. Han fyller nämligen hela 18 år vilket för mig känns helt bananas! Grattis Filip, vi syns ikväll goding!

Kram!/ Amanda

Kommentera

