Klänning av vårens vitsippor

Även om det ‘riktiga’ firandet av brodern inträffar först på lördag kunde jag inte låta bli att göra mig kalasfin. Varför inte ta vara på alla tillfällen som ges att vara extra snygg? Ja, varför inte vara det precis när en vill? Värna vardagsglädjen!

 

Lacket är ljust rosa och alltså inte vitt. Klänningen får mig att tänka på vårens ljuva vitsippor.

 

Blev mycket nöjd med mitt smink och även mina örhängen som legat bortglömda i flera år.

 

Och här står hon! Foton måste ju tas när jag känner mig extra snygg men bredvid mig står en mycket otålig och smått irriterad pojkvän.

 

Kram!/ Amanda

Kommentera

