Spontanbesök på UF-mässan

Godkväll! På eftermiddagen, strax efter mitt yoga-och-meditationspass, frågade min bästa barnsdomsvän Julia och hennes sambo Andreas om jag ville hänga med dem till Åhagas UF-mässa (Ung företagsamhet alltså, googla!) .

”Ja tack!” Svarade jag, stoppade i mig några snabba kex pga hungrig och sprayade lite torrschampo i hårrötterna innan vi tillsammans tog oss några hundra meter bort till la mässa. Efteråt shoppade vi mat på Ica tillsammans. En mycket trevlig kväll med andra ord!

  
På tal om något helt annat plockade jag idag fram en ny tvål som jag fick i present av jobbet. Doftar gott och känns återfuktande tack vare oljan men jag hade velat känna lite mer av lavendeln. Snygg var den hur som! Nu checkar jag ut för idag, mors!

Kram!/ Amanda

Kommentera

