Tidig otta och nya ljuvligheter 

Gooodmorgon! Av en slump vaknade jag strax efter sju och sedan dess har jag alltså varit vaken, ljuvligt! Har legat och mornat mig länge, länge med telefonens alla appar och tänkte nu stiga upp och anordna en frukost med Josefin och Vanja‘s podcast på högsta volym. 

  
Se så ljuvlig! Beställde denna underbaring från Nelly för någon vecka sedan när jag kom på att den enda ‘sommarjackan’ jag äger är en svart skinnjacka. Jättefin, jovisst, men kanske inte mest passande mitt under semestern.

  
Även denna goding damp ner genom brevinkastet så sent som i förrgår. Mitt förra är fallfärdigt så jag var verkligen i behov av ett nytt. Citatet älskar jag och likaså karaktären Rafiki från bästa Lejonkungen.

Kram!/ Amanda

Kommentera

