Det har jag aldrig provat förut så det klarar jag helt säkert.

Jag har haft såå sjuka mardrömmar inatt. En av de värsta någonsin till och med. Kan tolka de en hel del till min ångest, som vanligt alltså. Vaknade av att jag grät och fick då tröst av min fina älskling.

Om några timmar har jag för första gången tid för KBT. Jag är nervös men det går säkert bra. Jag tänker på Pippi Långstrump och inspireras, ”det har jag aldrig provat förut så det klarar jag helt säkert”.

  
Det nedersta armbandet följde med mig hem efter UF-mässan igår från Solidaritet UF. En del av summan skulle gå till Unicef och jag tyckte att budskapet på var så fint. Aldrig ensam står det på mitt andra, äldre armband och det budskapet ska jag ha med mig idag när jag möter min ångest genom KBT.

Kram!/ Amanda

Kommentera

