Terapi och fira livet med tapas

Terapin igår var hur bra som helst och jag kände mig verkligen lyssnad på och tagen på allvar. Om 2,5 veckor är det dags igen och tills dess har jag fått hemläxa, kanoners!

På kvällen gjorde jag mig snygg med smink och peppblus och begav mig sedan mot Pinchos.  

 

I sällskap av en av mina underbara bordskamrater.

  
 
Tapasen var supersmarrig till ett bra pris. Bäst var calamaresen i mitten med tillhörande aioli, mums!
  

Vi hade det supermysigt och stannade länge, länge. Det beställdes även in världens godaste drinkar!
 

Mojoti med passionsfrukt, muuums!
 

Sammantaget var det en mycket bra dag och kväll och jag somnade snabbt och har sovit gott. Senare väntas det firande av Filip igen och tills dess måste jag fräscha upp mig. Tjing!

Kram!/ Amanda 

 

4 reaktioner på ”Terapi och fira livet med tapas

Kommentera

