Ångest och att sova en hel dag

Hej. De senaste dagarna har ångesten smugit sig på, mer och mer. Jag så som många andra har både perioder av hoppfullhet och glädje och perioder av ångest, gråt och trötthet. Igår när Anton hade gått till jobbet åt jag frukost och lade mig sedan på soffan med en filt. Kikade lite på datorn, lyssnade lite på ljudbok. Sedan vaknade jag halv sex. Sömnen kanske var behövlig och efter en natt där jag sovit rätt okej känner jag mig lite piggare. Förhoppningsvis går det mot ljusare tider i min själ igen och jag ska se vad jag ska hitta på idag. Yoga står på listan och jag har lust att röja med något, det brukar få mig att må bättre.

 

Och så här ser jag ut, precis som jag är. Trötta ringar under ögonen och morfars gamla mysiga tröja.

Kram!/ Amanda 

En reaktion på ”Ångest och att sova en hel dag

  1. Hej,
    Kikade in här via Vanjas blogg och fick ögonen på ångest. Vill bara lämna ett tips, boken ”du är fullkomlig” av Irma Alm. Lättläst och enkel att applicera. Jag gick från väldigt sjuk till väldigt bra. Jag driver själv en eko-butik och har fått tagit in boken i mitt sortiment -för att jag verkligen älskar den! Finns på levareko.se Övertygad om att den kan ge dig nya synsätt och verktyg för att kunna må bättre, jobbet måste du förstås göra själv MEN DET KAN DU!
    Sköt om dig!
    Kram

    —————
    AMANDA

    Men gulle dig! Tack för fin pepp och bra tips, ska spana in detta! Kramar!!

    Gilla

Kommentera

