Rensning av hudvård och en glass i solen

Runt femtiden imorse väckte min nacke mig. Smärtstillande ville inte vara mig till någon större hjälp så efter ca en timme med pill på telefonen i sängen gick jag upp. Jag kände mig trots allt utvilad och pigg på dagen så varför envisas med att försöka somna om? Jag röjde så tyst jag kunde runt i hemmet för att inte väcka den sovande pojkvännen. Klockan tio var jag klar med disk, frukost, allmänt fix i hemmet och en storrensning av alla mina hudvårdsprodukter mm. Underbart att få det gjort! Jag har länge skjutit på denna rensning för att jag hellre rensar bort massa på en gång och ser stora resultat än en grej då och då. Skönt var det!

 

Före

Och efter! Vänster ska bort, höger ha kvar. Såååå skönt!
När alla ovanstående sysslor var genomförda kröp jag ner i ett skönt bad och där låg jag i två timmar och bara njöt. Anton gick ur sängen och jag gick ur badet med russinfingrar. På eftermiddagen stod jag länge och sminkade mig, enbart för att jag hade lust! Jag satte på fräsig eyeliner och röda läppar och travade sedan mot Ica där jag inhandlade mat och glass som jag avnjöt i vårsolen på gräsmattan vid hemkomsten.

Galet nöjd med dagens fejs!

 

Köpte även en Nobe Aloe Vera och en pingvinstång. Muuums i solen! 

Nu ligger jag utslagen på soffan och kommer med stor sannolikhet ligga under täcket i sängen om en strax. Nöjd med dagen och till stor del nöjd med livet!

Kram!/ Amanda

Kommentera

