Tablett-filosofi och känslan av något nytt

Effekten av ångestdämpande mediciner har jag tills nu varit skeptiskt mot. Jag har mest bara blivit ofantligt trött dagen efter. En känsla av att vara full och samtidigt så trött att jag nästan faller ihop när jag går. Ögonen brukar knappt gå att öppna när jag vaknar, jag får liksom i kontakt med ögonöppnarmusklerna. Idag har jag för första gången känt att de givit ett bra resultat. Det är en ny, märklig och mycket behaglig känsla att andas. Det känns som att magen och bröstkorgen har funnit en mjuk och harmonisk balans. Det kanske är lugn jag känner?

Förutom att filosofera över mina tabletter har jag hittills tittat på den mulna himmeln, käkat och surfat på youtube. Det är inte många timmar kvar på dagen men något mer ska jag nog hitta på innan den är slut.

Kram!/ Amanda
 

Kommentera

