Nya dojjor!

Som rubriken lyder har jag införskaffat mig nya snajdiga dojjor! Egentligen har de legat här hemma i kartongerna i ca en månad och väntat på kärlek men jag måste ju såklart ta bild osv innan de kan användas, hallå??

 


Skaffade mitt första par Skechers sommaren 2014 när jag skulle turista en vecka i Stockholm. Vid veckans slut hade jag inte det minsta skavsår (och då ska en veta att jag får skoskav av i princip alla skor) och jag hade hittat ett skomärke som numera kommer vara min partner in crime så länge jag lever (så lägg aldrig ner Skechers, okej?).


De har världens mysigaste sula inuti (lovar) och eftersom båda paren ju var toksnygga kunde jag inte välja. Således bor nu båda hemma hos mig och ska invigas illa kvickt!

Kram!/ Amanda

Kommentera

