Historien om en toppenhelg!

Jag har som mål att utmana mig själv i min ångest någon gång varje vecka. Denna helg gjorde jag det två gånger!

Jag har ett ganska bra tag nu haft kontakt med flera fantastiska människor på nätet. Vi delar samma intressen och har massa att prata om. Flera gånger har de setts och jag har alltid blivit inbjuden men varje gång har jag mått för dåligt i min ångest för att lyckas komma iväg, tills igår! Jag tänkte ”fuck it!” och ”nu jävlar!” och plötsligt befann jag mig på bussen mot Göteborg. Kvällen var helt fantastisk och jag är otroligt glad över att jag besegrade en del av ångesten!  

Denna mastiga sak smaskade jag på förra gången jag och Clara sågs och invigde våren på uteservering!
 
Jag kom i säng halv sex imorse och hela kroppen stretade emot av trötthet när klockan ringde. En fika med mina närmaste vänner var inbokad och först tänkte jag backa ur men även där fick jag igång fuck it-känslan och givetvis hade jag det hur mysigt som helst med mina fina. Jag vet ju att det kommer bli toppen när jag väl är där, det gäller bara att lyckas påminna sig själv om det!

Kram!/ Amanda

Kommentera

