Nytt skal, igen!

Förra skalet till min telefon var sönder på två dagar och en vecka senare ramlade det nästan av telefonen. Jag antar att man får vad man betalar för så denna gång köpte jag mitt skal via Caseapp. Jag valde en annan bild men skrev samma citat och är hur nöjd som helst. Hoppas detta håller nu!

 

”Oh yes, the past can hurt. But the way I see it you can either run from it, or learn from it.” ~Rafiki
 
Idag ska jag tvätta under förmiddagen, städa och ikväll kommer min älskade mamma på middag. Myyys!

Kram! Amanda

Kommentera

