Det kom ett paket 

Att köpa grejer via nätet och sedan få öppna paketet hemma är en oslagbar känsla som får mig att likna en mycket yngre Amanda på julafton. Jag vet vad det är i paketet men det spelar ingen roll, känslan är densamma. Jag har nu en väldigt begränsad budget och kan därför inte shoppa loss så som jag vill men vissa saker är ju trots allt sådant jag inte kan vara utan.


När jag pantat PET-flaskor, återvunnit och åkt buss kan händerna kännas klibbiga och beväxta med diverse bakterier, därav den lilla söta handspriten!

Jag fullkomligt avskyr när händerna känns torra (vilket kan förvärras nu när jag börjar sprita dem) och därför måste jag alltid ha en handkräm liggandes hemma. Inviger denna i skrivande stund och är mycket belåten med doften! Mycket blommig och luktar mormor, vilket är helt lysande.


Läppbalsam är en annan grej jag är väldigt noga med att ha hemma. Dessa är veganska, testas inte på djur (det gör inte handkrämer heller), luktar amazing, återfuktar perfekt och formen är oval! Den rullar alltså inte iväg och ligger på något magiskt vis helt perfekt i handen. Okej, nu ska jag sluta hylla dessa läppbalsam. Den vänstra doftar mandel och ska strax smetas in på mina läppar och den högra med kokosdoft är Antons.

Nu ska jag sova i all min väldoft, godnatt!

Kram!/ Amanda

Kommentera

