Taggad till tusen!


Såg alldeles nyss senaste avsnittet av Game of thrones och jag säger bara oj, oj, OJ! Jag och Anton (främst jag) satt efter avsnittets slut och studsade, klappade i händerna och storfnissade om vartannat. Jag gissar på att de flesta andra reagerar på samma sätt!

 

Tröjan är ett nytillskott i min garderob och den är grön, inte grå. Långärmad men ändå supertunn, kanoners!

 

Här är jag när jag provar ovan nämnda tröja på H&M. När jag provar kläder tar jag alltid bild på exakt allt och skickar till Anton och mamma. Hatar att bestämma mig för saker utan rådgivning, även om jag inte alltid följer råden, hehe.
Hela dagen har på det stora hela varit studsig och glad. Redan vid sju slog jag upp mina gröna och sedan kilade jag ner och knep dagens första tvättid. Det har tvättats och fejats här hemma och när jag kände mig nöjd med allt hemmapyssel tappade jag upp ett varmt skumbad och kröp därefter ner i detta och bara njöt. Bredvid badkaret stod datorn uppställd med en Barbie-film igång (don’t judge me, trots alla tusen klichéer är de supermysiga när man bara känner för att se något lättsamt) och håret var indränkt i kokosolja som inpackning.

Peelingen är den bästa som finns. Minikorn som polerar huden mer än skrubbar (mycket mer skonsamt för huden) och jag känner mig alltid sååå återfuktad efteråt, mums på det! Jag kletade även på en ansiktsmask från Nivea som jag vill bli av med. Rekommenderar inte pga att Nivea testar på djur.

Ja, jag posar med min stortå. Vad gör en liksom inte för en snajdig bild? Visst ser det mysigt ut?
Avslappnad och härlig klev jag upp och sedan spenderades resten av eftermiddagen med datorn, mat och nagelmålning. Känner mig nu redan vid åtta trött och har inget emot att gå och lägga mig extra tidigt ikväll. Imorgon bitti får jag besök av Sveriges radio för en intervju men mer om detta imorgon!

Naglarna är nu ljust rosa och ljuvligt våriga!
Känner efter denna dag att jag är taggad på det mesta och det mina vänner, det är underbart.

Kram!/ Amanda

Kommentera

