Myskväll och test av organiskt godis

Jag tror att vi vilade i över två timmar på soffan. Det var så ljuvligt i eftermiddagssolen (vi har ju kvällssol på vår sida av huset vilket är så himla underbart!) och jag somnade till min ljudbok. Vaknade av att pappa ringde och vi bestämde att Emma får bo här ytterligare en natt, inte mig emot! Trevligt med sällskap när Anton jobbar imorgon.



Jag och syster yster promenerade ner till Ica för att köpa ingredienser till middagen. I den organiska hyllan fann jag dessa godisar som endast är gjorda på frukt, inget tillsatt socker alltså och absolut inga konstiga kemikalerier! Har länge velat testa detta och nu var det dags.


Tyvärr var de ungefär lika goda som de ser ut att vara. Jag är inget fan av torkad frukt och var exakt så det smakade. Vet inte vad jag förväntade mig, en mer frisk smak kanske? Köper annat godis i framtiden.

Bilden är från Sf.se

Väl hemma pladdrade jag med Elin i telefonen och slängde ihop min fantastiskt smarriga kycklingpasta som vi sedan givetvis avnjöt. Nu har jag och Anton kikat på filmen Kon Tiki medan Emma legat i hörnet på soffan med en annan film på sin iPad. Mysig dag som slutar på ett ypperligt mysigt sätt! Hoppas att morgondagen blir lika härlig!

Kram!/ Amanda

Kommentera

