Vlogg från förra torsdagen!

Jag lyckades knåpa ihop en liten vlogg till slut! Den är verkligen liten, kort och lite flummig. Jag visste nämligen inte hur jag borde föra över klipp till min dator och med det försvann hälften av allt jag filmat med min mobilkamera. Ingen större förlust kanske men surt när en faktiskt är taggad på att testa något nytt.

Nåväl, här är alltså en kort videosnutt som hoppar över hela förmiddagen för att istället börja när jag och Emma sitter och picknickar i solen.

Kommentera gärna om detta är roligt att se! Jag kommer nog ändå slänga upp något liknande emellanåt (detta gör jag trots allt för att må bra i min ångest) men det är alltid roligt att få feed back på det man gör!

Kram!/ Amanda

2 reaktioner på ”Vlogg från förra torsdagen!

Kommentera

