Våriga toner och vibbar av ett 90-tal

IMG_3256

På Ica Maxi kan man förutom billig hudvård fynda dessa hårsnoddar för ca en guldpeng. Älskar pastell och mitt 90-tal så scrunchies i ljust rosa tillsammans med ljust grått kändes ju bara så rätt!

IMG_3257

Nagellacket hittade jag på H&M för ca 50kr vad jag minns? Snygg färg var det hur som helst och våriga naglar får min vardagsglädje att stiga enormt. Ska testa det nästa gång naglarna pyntas!

IMG_3258

H&M:s nya förpackningar är förresten supersnygga. Formen på dessa flaskor plus loggan ovanpå är helt i min smak!

Kram!/ Amanda

2 reaktioner på ”Våriga toner och vibbar av ett 90-tal

Kommentera

