Eurovisionmys!

Fick (efter en del tjat) lov att försöka förändra min mammas hudvårdsrutin. Här får hon testa mitt favoritmärke Estelle & Thild, ekologiska godingar som luktar milt och gott! Handkrämen hade hon själv beställt.

Eurovision sågs igår hemma hos familjen. Spännande men fel vinnarlåt enligt oss alla. Nåväl, kul för Frans att få en så himla bra placering. Bravo! Jag blev bjuden på en ljuvligt god vegetarisk lasagne som mamma hade knåpat ihop. Underbar! När vi väl skulle gå och lägga oss var jag totalt slut. Jag är inte längre van vid att vara uppe längre än till 22:00 vilket innebar att så snart huvudet låg på kudden somnade jag och sov som en stock, haha.

 

Mamma skrattade åt mig över att jag gick igång så när jag fick öppna förpackningarna. Hudvård är något av det bästa jag vet och att packa upp nya godingar är ju helt ljuvligt!

Även denna dag kommer vi spendera här på landet. Det är så himla fridfullt och mysigt. Pappa fyller år imorgon så idag ska vi fira honom med smarrig paj och presenter.
Kram!/ Amanda

Kommentera

