Kalas, vlogg och kärlek

Gud så trött jag är! Det måste vara nattvakan vid Eurovision igår som fortfarande håller i sig, haha! På eftermiddagen firade vi pappa som fyller år imorgon. Av mig, Anton och Filip fick han ett kit med ekologiskt godis, amerikanskt godis, ett kinderägg, en deo, två serietidningar plus en Kalle Anka-pocket som passar perfekt till en pappa som vill läsa serier på toa! Vi smaskade på en supergod rabarb/hallon/toscapaj som mamma gjort och vid ca 17:00 tackade jag och Anton för oss och begav oss hemåt. Nu har jag spenderat några timmar framför datorn och ska äntligen sova!

Här är sista vloggen från förra helgen, nästa projekt blir helgen som nu varit. När jag filmar, redigerar och tittar lägger jag mer fokus på små detaljer som jag annars missar. Jag kan upprepade gånger se vad jag gjort en viss dag och minnas den. Jag är glad över att jag dels började blogga men också vågade testa på detta med att vlogga. Att föreviga minnen i ord, bilder och videos är guld!

Efter denna helg känner jag en sådan enorm kärlek till min familj, tänk att jag får ha så mysiga personer i mitt liv. Jag älskar er så himla mycket och att veta att ni älskar mig tillbaka, det är obeskrivligt.

Kram!/ Amanda

 

Kommentera

