En eventuell dagsplanering

Hejsan!

Idag åt jag en sen frukost och sitter nu i soffan med datorn och kollar youtube, läser bloggar samt redigerar videos. Jag har inga direkta planer för denna dag, det känns som att vad som helst kan hända och det är precis så jag trivs bäst. Inga måsten utan bara ta det som det kommer. Leva i nuet och carpe diema. Eventuellt kommer svärfar hit på kaffe och eventuellt ställer jag mig på yogamattan. Eventuellt kommer jag även att knalla till Ica och eventuellt kommer jag röja runt i lägenheten ty det är saker lite överallt som ännu inte hittat hem.

Ha en fin dag alla mina godingar så hörs vi av senare!
Kram!/ Amanda

 

Kommentera

