Snygg rumpa för 80 kr

Som ni såg i gårdagens vlogg besökte jag och Julia Åhaga för att kika på Nellys outlet. Det mesta som var fint fanns i fel storlekar eller var defekta men det fanns en kjol som jag fastnade för lite extra. Jag köpte den inte samma dag utan gick tillbaka någon vecka senare och då fick den äntligen följa med mig hem. Sitter supersnyggt och framhäver rumpan precis så som jag vill, endast för 80 pengar!

Kikar du närmare på bilen ser du att det även ligger lite smått och gott i skönhetsväg ovanpå kjolen. Samma dag var jag även inne på Kicks för att shoppa lite grejer som var slut samt lösögonfransar som jag tänkte ha dagen efter när jag skulle vara en kompis baldejt.

Mitt läppbalsam hade försvunnit spårlöst så jag var tvungen att införskaffa mig ett nytt, klarar mig inte utan! Detta var från Burts’ bees och det luktar som kokos och päron, mycket smarrigt! Mascaran är från Isadora och från samma märke införskaffade jag mig även en vattenfast kajal för att kunna fylla i vattenlinjen, främst den övre (tips för att fransarna ska se fylligare ut!). Nagellacket är ett snabbtorkande lack från Mavala, en annan grej jag inte klarar mig utan. Får nagellacket att torka på sekunder, stort tips!

Idag ska jag till tandläkaren, mycket trevligt.

Kram!/ Amanda

 

2 reaktioner på ”Snygg rumpa för 80 kr

  1. Hej såg i en video att du använde en lasermaskin till dina ben, kan inte du blogga eller göra ett video inlägg om den ?
    kram

    Gilla

Kommentera

