Jag ska bli med menskopp!

Iiiiiiiiiiiih! Jag ska ÄNTLIGEN testa på det här med menskopp! Alla hyllar det, överallt säljs det, varför har jag då inte redan en i min ägo? Jag misstänker att det är namnet som är avskräckande. Hur mysigt låter liksom Menskopp? Nej, jag har absolut ingenting emot ordet mens (prata mer om mens allihopa!) men jag kan liksom inte låta bli att för mitt inre se en kaffekopp från IKEA fylld med ljummet blod. Är det bara jag som tänker så? (Snälla, säg att det inte bara är jag?)

organicup-with-box-fritlagt

Jag har beställt min från Rekobutiken. Det var en av de billigaste jag hittade, förpackningen var snygg och det följer med en söt liten förvaringspåse, hur kan man motstå? Storleken blev den mindre ty jag är under 30 och inga barn har ännu pressats ut ur min snippis. Nu väntar vi bara på att den ska testas vid nästa månadsbödning också. Jag har ALDRIG längtat så här mycket efter min mens. Tjoho!!!

Kram!/ Er överexalterade Amanda.

En reaktion på ”Jag ska bli med menskopp!

  1. Hur gick det för dig? Jag älskar min menskopp, jag har den svenska varianten från https://www.menskopp.se Tycker verkligen att den är huuuur bra som helst!! Håller också med dig om att vi måste våga prata mer om mens!

    -AMANDA SVARAR-
    Det har gått strålande och tamponger samt bindor är ett minne blott. Har vart urnöjd med min från Organicup och gillar Rekobutiken som jag köpt från men svenska varianten du jobbar för (antar att du gör det genom din angivna webbadress samt mejl) är säkert kanoners den med!

    Gilla

Kommentera

