Tre månader till jul = Tagga till tusen!

Yes, du läste rätt! Jag sjunger julsånger när jag viker tvätt och planerar julklappar i organiserade bokmärken på datorn. Jul är en av de bästa tiderna på året och den bästa högtiden av dem alla, varför då inte glädjas och tagga järnet redan nu? Jag önskar mig bland mycket annat fler ljusslingor, en hemmasnickrad sänggavel och en liten katt (precis som förra året, kanske bättre att önska att Antons allergi kunde fucka off någon himla gång?).

Dessa och denna får också gärna tomten komma med. Önskar mig inte så dyra saker, dras mer till småpryttlar. Förutom katt, en ras som kan funka för någon med allergi kostar inte sällan 10 lax, så himla typiskt.


Frukosten idag är misstänkt lik frukosten igår. Mer spenat och spirulina bara, därav gröngrå och nyttig färg. Idag vankas det galej för min fina gammelmormor som fyller hela 92 år. Vi ska sjunga, fika och kramas vilket ju inte är helt fel!

Kram!/ Amanda

Kommentera

