Åh, denna mat

Sedan jag slutade med mina antidepressiva har jag fått en sådan sjuk matlust. Hade nästan glömt hur najs mat är och kan ibland käka tills jag blir helt spyfärdig, haha. Inte det bästa kanske men äh, heja matlust för bövelen!!!

fullsizerender-21

fullsizerender-20

Detta var min kvällsmat igår. Morotslimpa från mataffärens bageri, brie, god sallad och vego-salami! MUMS!!!

fullsizerender-19

Och här har vi denna kvälls käk. En stooor smoothie bowl med 4 bananer, spenat, mango, havtorn, spirulina, kokos och kakao.

Det var allt för denna gång! Gjorde främst inlägget för att kunna kolla tillbaka på käket och må bra av det. Det är ju ändå minnen denna blogg är till för 😉

Kram!/Amanda

 

Kommentera

