Dejt-söndag ❤︎

Denna veckas dejt höll jag i och det blev något högst blygsamt. Jag bjöd Anton på fika hos café Tant grön här i Borås.

FullSizeRender.jpg
Skriv en bildtext

giphygiphy-1

Jag köpte en After eight-kladdkaka och Anton valde en smörgås. Eftersom jag som synes inte fick ha min kaka helt för mig själv övertalade jag Anton att gå och köpa en chokladboll, så fick jag också något att smaka på haha ❤︎

FullSizeRender-2.jpg
Tog med min hand i bild för att visa hur stor boken är!

Om en har brist på pengar (hint till försäkringskassan) kan man ta med sin käraste till biblioteket. Var på bibblan en hel del när jag var yngre och hade glömt lite att det faktiskt är rätt mysigt ändå! Jag hade i veckan reserverat dessa två böcker till Anton. Harry Potter and the chamber of secrets fick han i julklapp av mig förra året men tyvärr är den spårlöst försvunnen. Lika bra att låna tills den dyker upp igen.

Den enorma boken under är The world of ice and fire, en bok fylld med historia och annan intressant fakta om världen där Game of thrones utspelar sig. Denna bok kommer jag själv bläddra en del i!

FullSizeRender-3.jpg
Mysiga ljus tända på Tant grön.

 

En mysig dag närmar sig sitt slut. Trots att det är min dejt-helg kommer min Anton att slänga ihop en middag om en stund. Sedan blir det nog ett avsnitt Downton Abbey tillsammans.

Känner för första gången på länge något som tränger igenom ångesten. Misstänker att det är lycka och det är jag oändligt tacksam över.

Kram/ Amanda ❤︎

 

Kommentera

