Vagnstöld på Ullared

Jag vet att det heter Gekås, det där över-hypade varuhuset alla drar till för att handla billiga julklappar men jag bryr mig inte, för mig har det alltid hetat bara ”Ullared”, som orten varuhuset ligger i alltså.

Slut på det, jag och Anton skulle ta en mysig tripp dit igår eftermiddag det kunde blivit bättre. Jobbigt att köra i mörkret, egentligen ingen större aning om vad jag tänkt köpa men främst att vagnen försvann spårlöst efter vi nästan var klara. Jag svär på att jag parkerade vid xbox-spelen och vi gick tusen varv runt utan resultat. Någon jävel hade tagit vår vagn. Tagit fel antar jag, HUR lyckas man??

FullSizeRender.jpg

Var pinsamt arg och beklagade mig ljudligt över vilka idioter det finns. Sen var det inte så mycket mer att göra än att knata tillbaka och hämta en ny liten sketen korg. Det jag då orkade slänga ner var det nödvändigaste: Bomullspads, fryspåsar och en tvål typ. Se själva ovan. Slutet gott allting gott iallafall. Vi fick några timmars utflykt tillsammans och min Subwaymacka var god. Kan dock dra slutsatsen att jag i fortsättningen handlar enbart på ICA Maxi.

Kram!/ Amanda

 

Kommentera

